Reklamacje i zwroty

1. Jak najłatwiej zwrócić lub wymienić towar?

Aby dokonać zwrotu:

- rozpocznij procedurę zwrotu, wysyłając maila na adres galeria@falcone.com.pl z informacją o chęci zwrócenia zamówionego produktu i podając numer zamówienia,

- wypełnij formularz zwrotu, który był dołączony do przesyłki (można go także pobrać z tej strony),

- spakuj produkt wraz z dowodem zakupu i wypełnionym formularzem,

- odeślij go do nas przesyłką rejestrowaną (np. listem poleconym) na adres:

TOMASZ KOŹBIAŁ
ul. Józefińska 45/9
30-529 KRAKÓW

z dopiskiem "ZWROT"

- oczekuj na informację o przyjęciu zwrotu i przelew.

Pamiętaj, że na zwrot masz 14 dni od momentu otrzymania paczki.

 

Aby dokonać wymiany:

- rozpocznij procedurę wymiany, wysyłając maila na adres galeria@falcone.com.pl z informacją o chęci wymiany zamówionego produktu i podając numer zamówienia,

- wypełnij formularz wymiany, który był dołączony do przesyłki (można go także pobrać z tej strony),

- spakuj produkt wraz z dowodem zakupu i wypełnionym formularzem,

- odeślij go do nas przesyłką rejestrowaną (np. listem poleconym) na adres:

TOMASZ KOŹBIAŁ
ul. Józefińska 45/9
30-529 KRAKÓW

z dopiskiem "WYMIANA"

- oczekuj na informację o przyjęciu przesyłki z odesłanym przez Ciebie produktem oraz na przesyłkę z produktem wybranym na wymianę.

Pamiętaj, że na wymianę masz 14 dni od momentu otrzymania zamówienia.

 

2. Jak zareklamować produkt, jeżeli jest on niezgodny z umową?

Aby złożyć reklamację:

- rozpocznij procedurę reklamacyjną, wysyłając maila na adres galeria@falcone.com.pl z informacją o stwierdzonej niezgodności zamówionego towaru z umową (jeżeli posiadasz konto w galerii FalcOne, możesz także zgłosić reklamację w zakładce "REKLAMACJE", widocznej po zalogowaniu się i kliknięciu w przycisk "MOJE KONTO"),

- wypełnij pismo reklamacyjne, które było dołączone do przesyłki (można je także pobrać z tej strony),

- spakuj produkt wraz z dowodem zakupu i wypełnionym pismem,

- odeślij go do nas przesyłką rejestrowaną (np. listem poleconym) na adres:

TOMASZ KOŹBIAŁ
ul. Józefińska 45/9
30-529 KRAKÓW

z dopiskiem "REKLAMACJA"

- oczekuj na informację o rozpatrzeniu reklamacji.